Aiutemu u mondu à cresce da u 1983

À propositu di DingZhou HongYue

DingZhou HongYue HradWare Products Co., Ltd hè stata creata in u 1989. hè stata in l'attività cummerciale è di fabricazione per più di 20 anni, Dotata di macchinari è attrezzature tecnicamente avanzate, a nostra Cumpagnia hè diventata ben ricunnisciuta in l'industria è unu di i principali esportatori di prudutti di rete metallica in Cina.

Avemu a perizia, a forza tecnica, l'attrezzatura di trasfurmazione è di ispezione avanzata, è l'esperienza per stabilisce una bona relazione d'affari cù i clienti mundiali. Avemu adottatu un sistema di gestione modem per assicurà a qualità di u pruduttu è u prezzu ragiunevule a maiò parte di i nostri prudutti di rete metallica sò per esportazione à l'Europa, i Stati Uniti, u Mediu Oriente, l'Asia sudorientale, è parechji altri paesi è regioni. Pudemu offre prudutti di qualità à bonu prezzu è cunsegna puntuale, Benvenutu per cuntattateci.

Se cercate un fornitore affidabile è una relazione di cooperazione stabile, ùn esitate micca à cuntattateci! Facemu win-win

IMG_6522IMG_6535IMG_6537


Tempu di posta: Jul-14-2021