Aiutemu u mondu à cresce da u 1983

Differenza trà maglia zincata à caldu è maglia metallica saldata Elettro-galvanizzata

1. Differenza principale

A zincatura à caldu hè di fonde u zincu in un statu liquidu, è poi immerse u sustratu da esse placcatu, affinchì u zingu formi un stratu interpenetrante cù u sustratu da placcà, affinchì a cunnessione sia stretta, è senza impurità o i difetti restanu à mezu à u stratu, è u spessore di u rivestimentu hè grande, pò ghjunghje à 100um, allora a resistenza à a corrosione hè alta, u test di spruzzo di sale pò ghjunghje à 96 ore, chì hè equivalente à 10 anni in l'ambiente normale; mentre a galvanizazione à freddu si face à temperatura nurmale, ancu se u spessore di u rivestimentu pò esse cuntrullatu ancu, ma relativu In termini di forza è spessore di placcatura, a resistenza à a currusione hè poca. E differenze principali trà i dui tippi di rete metallica saldata sò i seguenti:

(1) Da a superficia, a maglia di filu saldatu zincatu à caldu ùn hè micca luminosa è tonda cum'è a maglia di filu saldata galvanizzata à freddo.
(2) Da a quantità di zincu, a maglia di filu saldatu galvanizatu à caldu hà un cuntenutu più altu di zincu cà u filu saldatu galvanizatu à freddo.
(3) Da a prospettiva di a vita di serviziu, a maglia di filu saldatu galvanizatu à caldu hà una vita di serviziu più lunga chè a maglia di filu saldatu elettrogalvanizatu.

2. Metudu d'identificazione

(1) Fighjate cù l'ochji: A superficia di a maglia di filu saldatu galvanizatu à caldu ùn hè micca liscia, è ci hè un picculu bloccu di zingu. A superficia di u filu saldatu zincatu à u fretu hè liscia è luminosa, è ùn ci hè micca un picculu bloccu di zingu.

(2) Test fisicu: A quantità di zincu nantu à u filu di saldatura elettrica zincata à caldu hè> 100g / m2, è a quantità di zincu nantu à u filu di saldatura elettrica galvanizzata à freddo hè di 10g / m2.


Tempu di posta: Jun-21-2021